zaterdag 20 juli 2013

Even tussen door

Beste lezers,

Even een bericht van mij tussen door. Ik moet zeggen dat het voor mij een vreugd is om steeds te zien, hoe vaak mijn blog word gelezen. En hoeveel mensen mijn blog lezen, volgen en ook nog eens uit diverse landen. Het maakt mij blij dat ik mensen kan voorzien van een behoefte. Ik ben er ook trots op.
Zoals jullie vast merkte heb ik de afgelopen twee weken niet tot weinig gepost. Dit komt omdat ik verhuisd ben en een huis diende in te richten. Helaas ik ben nog niet klaar. Want uiteraard ook in mijn huis doen we aan ordenen en die systemen dienen aangelegd te worden.
Met groot plezier doen we dit dan ook.

Uiteraard ben ik bezig met nieuwe creaties. En zullen die gepost worden. Even geduld vraag ik allen. Er gebeurt zoveel goeds in mijn leven, wat ik wens te delen met iedereen. Maar de dag is zo voorbij en dus moeten sommige dingen gewoon even wachten.

Wel heb ik bedacht dat ik 1 dezer dagen een wedstrijdje hou. Te winnen een leuk knutsel pakket ;) Hierover later meer. Vergeet niet de facebook pagina te liken. Bij 100 likes geef ik weer wat weg ;).  En uiteraard kunnen jullie mij mailen met jullie leuke ideeen. Die we kunnen delen met de wereld. Of misschien heb je wel een leuk uitstapje gedaan. Kom het me vertellen, geef je beoordeling en we plaatsen het.

Tot de volgende blog lieve mensen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten