zaterdag 29 juni 2013

Poezen stapelbed



Heel veel vrienden van mij hebben poezenbeesten. Ze zijn dol op ze. En ja soms wel heel veel ;) Katten hebben een slaap plaats nodig en soms is er niet genoeg ruimte daarvoor. Een jaar terug kwam een lieve vriendin van me en vertelde mij dat zij ook dat probleem had. En ik gaf haar dit. Een katten stapelbed.

Benodigheden:


  • Verf
  • Stof
  • Kussen  vulling
  • Aardappelkistjes (kun je vragen bij de boer)
  • Schuurpapier
  • extra plankjes of balkjes voor versteviging
  • kleine schroeven
  • schroevendraaier
  • Portie creativiteit en liefde voor je poezen beest
Eerst schuur je de aardappel kistjes. Zoveel als je denkt je nodig te hebben. Je schuurt de balkjes of  plankjes ook even. Geef ze een kleurtje. En laat het drogen. Teken nu iets leuks erop of zoals ik deed voor vriendin, kaligrafie de namen erop (wat overigens niet werkte omdat ze ieder een andere bed kozen lol).

Intussen maak je de kussens voor erin. Het diertje moet uiteraard wel zacht liggen. 
Stapel de kistjes op. Bevstig nu de balkjes of plankjes op de vier hoeken zodat de kistjes aan elkaar blijven zitten. Dit is voor versteviging. Kussentjes erin en je hebt een stapelbed voor de katten. Scheelt veel in ruimte.

Wanneer je de bakken wenst uit te spoelen. Is het verstandig dat je verf op olie basis neemt of buiten verf nog beter. Verder kun je de plankjes zo weer eraf schroeven om ze uit elkaar te halen weer of eventueel nog een bak erop te plaatsen.

slaap lekker poesjes......zzzzzz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten