maandag 27 mei 2013

Het organiseren van bedrading

Ken jij dat ook? Oh ik heb een man die echt alles bewaard betreft bedradingen. Maar ook veel vrouwen doen dat hoor. Niet alleen de mannen. In ieder geval op een gegeven moment trek je een la open en daar heb je alweer een draad. Over zie je ze los liggen. En op een gegeven moment weet je niet meer waar die draad ook al weer van was. Nou daar vond ik wel een manier op een paar jaar geleden. Ik weet dus niet meer van welke site ik het had. En eigenlijk weet ik wel zeker dat ik er niet eens op zoek naar was. Soms stuit je er gewoon op. Aangezien de wc rollen hier toch altijd snel gaan, dacht ik dat die rollen ook een ander doel zouden kunnen dienen. Buiten dan dat je er geweldige dingen mee kan maken. Zijn het geweldige oplossingen voor bedrading. maar ik vond ook dat er gelabeld moest worden, zodat ik wist nog waarvoor het was. Daar had ik dan een dubbele oplossing voor. Hoe doen we dat?



Neem een doos, kan ook eentje die je al over had van upc of ziggo die half leeg ergens in een la, kast of schuur ligt. Label ze met brood afsluiters, of een sticker, rol ze op en nu moet het bij elkaar blijven. Wil je het echt goed hebben dan gebruik je van die ijzerdraadjes die je bij de vuilniszakken vaak krijgt. om zo het te binden. Ik zou geen ti rips gebruiken die dingen zijn moeilijker los te krijgen en moet je knippen en verspilling van je geld. Nou plaats wc rollen in de doos en plaats de bedrading in de wc rol zoals hierboven word getoond. Grote bedrading doe je de dol om heen en zo houd het bij elkaar. De doos kun je nog leuk bekleden met bijvoorbeeld scrap papier en schrijf op de doos wat er in zit. dekseltje dicht en in de kast plaatsen of schuur.

Ook een handige manier is die met de brood labels. Zoals de foto hieronder. Ik ken veel mensen die een pc hebben en niet eens weten waarvoor een draad dient. Of welke draad nu in de pc zit. Simpel weg label ze, dan weet je altijd welke draad het is die je eruit moet trekken of eruit is ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten