maandag 27 mei 2013

Organiseren met een schoenen rek


Ja ik weet het. Ik ben een organisatie freak. Bij mij moet alles georderd zijn. Ik moet dingen snel kunnen pakken en niet misgrijpen. Maar ik heb dit, maar wist je dat mensen met ADHD en al het andere juist dit soort dingen goed kunnen gebruiken? Ze hebben vaak organisatie nodig binnen hun huis. En dan is dit soort oplossingen echt handig gewoon. 

Hier gebruiken we gewoon die schoenen rekken die je kunt ophangen aan de muur. Deze keer gebruiken we ze niet voor schoenen. In de bovenste foto zie je bijvoorbeeld eentje uit de keuken. georganiseerd met snoep, koek etc. Soort bij Soort en super makkelijk voor je overzicht. Zo voorkom je dat je nog meer zakken snoep en pakken koek koopt. Je kunt het met bij wijze alles doen wat je wenst georganiseerd te hebben. Denk aan de hobbyist; wol, naaigaren, knopen, linten, al die dingen simpel weg georganiseerd in een schoenen rek. Of zoals in de foto hieronder getoond je schoonmaak middelen. Of wat dacht je van in je badkamer voor je shampoo, badschuim en al het andere. Ook voor je make up een zeer handige organizer. Wat zou dat een hoop ruimte, rommel en mis grijpen schelen ;)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten