vrijdag 17 mei 2013

Welkom

"We kunnen alles zelf"


Wij mensen kunnen zo moeilijk doen. En elke dag zie ik wel klachten over hoe duur het leven word. Maar over de wereld zijn er mensen die werkelijk alles zelf maken. Al enige jaren verzamel ik ideeen. Soms deel ik ze via mijn FaceBook. Mensen vinden mij creatief en ja dat ben ik ook. Maar zelfs iemand die niet creatief is kan dit met een beetje geduld. Werkelijk zowat alles kun je zelf doen. En vaak op de goedkoopste manieren. We doen gewoon veel te moeilijk. En die design meubels in de winkels die we zo graag wensen? Ook die kun je makkelijk zelf maken. maak er tijd voor en geniet van het creeeren. De leukste tips, mooiste cadeaus, en liefdevolle gebaren, komen uit je eigen handen. 

Deze blog is totaal anders dan mijn andere blog... of toch niet? Ik denk dat het samen hangt. Een makkelijk leven begint bij jezelf. Door je eigen crafts te maken. Een beetje liefde, een beetje magie en wonderbaarlijke spulletjes, maken je leven veel kleurrijker. Ik neem je hier mee in mijn wereld vol arts and crafts ;) Ga je mee op reis en zelf creeeren? Welkom op een reis voor een makkelijker leven ;)

Liefs Natasja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten